søndag 6. september 2009

Georg ute i det fri for første gang.

Blogglisten
002 003
Vi har alltid lånt transportbur av andre. Men nå måtte vi jo få kjøpt et selv. Og siden jeg er en “snobb”. Så falt valget på denne transbort”baggen”. Georg synes den er helt super!I dag skinte solen. Så jeg prøvde å ta selen på Georg for å se om han ville en tur ut. Han er for liten og har vært her for kort tid enda til å gå ut selv. Men han protesterte ikke når jeg tok på selen. Så ut i hagen bar det.
004 005
Vilja lusket etter oss hele tiden. Meeeget skeptisk. Hmm.. runde greier her.. ikke no greit.
006 007
Hmmm-en stol? Ikke dumt.Åh.. denne lukter i alle fall godt!
008 009
Vilja er fremdeles skeptisk. Lillegutt følger med fra verandaen. “Jasså.. du er her også ja?!” “Jeg lusker meg etter nemlig!!”
010 011
“Ooooj, et tre!! Byks, så var jeg oppi der gitt!”“Hmmm, hvor langt opp kommer jeg tro?”
012 014
“Hva mener du med, langt nok?”“Ja ja, da får jeg bare sitte her da!”
015 016
“Grønt og litt vått.. vet ikke helt jeg”“Ja nå må jeg opp å sjekke om han derre har rota det til oppi treet her!”
018 021
Vilja sitter under her, klar til å ta han derre inntrengeren. “Ta meg? Hvorfor det? Jeg er jo så søøøøøøøøøøøøøøt?”
023 024
“Se på meg i solen blandt roser og dagliljer da!!”“Jeg er jo heeeeeeeer!”

Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.

6 kommentarer:

Ellen Walnum sa...

Nei men helledussen så søt han er da!!!!!

Gro sa...

Gøy å følge med på lille Georg :)
Han er jo så nusselig :D

IngunnBW sa...

Ååå...så søt han er! Det nye reiseburet passer jo helt perfekt, de matcher :)

Fornøyelig lesing også, som vanlig :D

tysonsfriends sa...

Hei og hopp! Har faktisk ikke noe reisebur selv til pusa her, og er på jakt etter det "perfekte" buret :D Ditt var jo bare kjempetøft! Hvor er det fra?
Og er det sikkert? :P Er litt skeptisk etter at Tyson klarte bryte seg ut og forsvant utenfor veterinæren :D :P

TorAa sa...

Herlig bildereportasje.
Vi har Manx-katter. Skulle ønske jeg kunne fange dem med linsen når de er i trærne, men der er så utrolig raske. Jeg knipser og knipser, men sannelig får jeg ikke med mer en bakbena.
En gang tok jeg video, plutselig, på vei ned var hun borte. Lynrask.

Herlige dyr disse katter.

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra