mandag 27. oktober 2008

Litt flere bilder i dag.

Blogglisten

Lillegrå er mest ute, eller nede på soverommet våres. Så hun er ikke spesielt intressert i å bli tatt bilde av nei. -Stakkars.

003 005
Christian synger "Lillekattepus" for Vilja, som sitter i buret på kjøkkenbenken mens Lillegrå spiser. Er det noe gøy her?
006 007
Hva mener du med "tatt på fersken?" Hva er så dette?
008 009
Gidder ikke å se i kamera, når jeg kan se på snora, heller. Slenger meg litt her ved bananene.
IMG00092 IMG00093
Men slik som dette kan det altså gå etter 2 mnd. Her er min søsters ( bmy ) katter. Teddy og Chris. Så det er jo lov å håpe.

5 kommentarer:

Anonym sa...

ER så morro å følge med! Dette kommer til å gå bare bedre og bedre etterhvert, det er jeg sikker på. Her har kattene "tolerert" hverandre i en måned nå - men i går lekte de faktisk sammen!!! Må være kattevarianten av "sisten" - for de bytter på. Godt å se at Vilja har slått seg til ro - hun er en fantastisk katt med en utrolig personlighet. Veldig spent på hvordan det går hos vetrinæren i morra.

Klem fra "Stinamor"

dyrehuset sa...

Må stadig inn her og se hvordan det går. Er imponert. Det ser jo ut til å gå strålende så landt. Er spent på turen til vet imorgen.

Anne på Moseplassen sa...

så koslig blogg :D
Jeg har jo fulgt med på katteannskaffingen din, og synes det er flott att du har fått en ny katt, og at det ble en omplasseringskatt er jo ekstra bra.
Håper lillegrå fort venner seg til den nye, det går seg vel gjerne til over tid.

Kjempehyggelig at du fortalte meg om denne bloggen, men jeg kommer ikke til å lenke den inn på hageblogger-listen da du vel ikke kommer til å skrive noe serlig om hage her?

Også får du kose litt ekstra på de små hårballene fra meg, selv får jeg ikke fått katt grunnet allergisk mann... og så kattesyk som jeg er så.. :( men jeg vil heller ha frisk mann enn en katt da ;)

Unknown sa...

Anne: Neida, jeg tenkte mer på den andre listen over blogger som er om annet enn hage. :-)
Ikke no`problem.

bibit majalengka sa...

what is the name of your cat?