tirsdag 4. november 2008

Stooore framskritt

Blogglisten
001 002
Slik har vi gjort det et par ganger. Ser ut til at de venner seg litt til hverandre slik. Jeg flytter buret nærmere og nærmere, Her ligger Lillegrå og titter på Vilja i buret.
004
Jeg "sover" og bryr meg ikke, bare så det er sagt...
009 
014 Men så i dag, en liten glipp i organiseringen av lukkede dører og katter hvor og hvem, osv. Vilja på vei ned trappa, og Lillegrå på vei opp... Hjeeeelp tenkte jeg, men så lot jeg dem være. Hvis de fløy på hverandre kunne jeg bare gripe inn med en gang. Vi er ikke klare for det, enda. Men det gikk veldig bra. De lå å stirret på hverandre lenge. Lillegrå lagde noen rare lyder.
018 Etter en stund, begynte Lillegrå å se bort. Vilja, lå i hjørnet mellom trappen og ovnen ( som ikke var på ) . Se blikket:... " åh altså...."

Etter en stund gikk hun inn på soverommet og furtet bak gardinet. Men Vilja rørte seg ikke.  Etter en stund gikk Lillegrå forbi Vilja, og opp i trappen. Et lite fres, og hun var forbi. Ingen klør og ingen slossing!! Hurraaaaa!!!!
021 020
Jeg tror Vilja har skjønt poenget. Og godt er det. Vi følger med, men med et litt lettere hjerte.  

1 kommentar:

Anne på Moseplassen sa...

godt å høre at det ser ut til at kattene kan tolerere hverandre. Følger spent med :)