mandag 28. september 2009

Georg vokser og trives.

Blogglisten

Han har nå blitt kastrert, vaksinert, chippet og behandlet for øremidd og andre ulumskheter som mark og diverse. B12 har han fått og alt. For å si det sånn, så får han bedre behandling enn meg. Ha-ha!
Han har vært ute i bånd flere ganger. Så han begynner å bli kjent med hagen. Vi har vært å tittet på den skumle vegen nedenfor huset. Og jeg tror og håper at han skjønner at han ikke skal dit.
I dag fikk han være med en tur i hagen igjen uten bånd. Han føk rett opp i furua og var storfornøyd der han satt å skuet utover nabolaget. Han klatret forsiktig og pent nedover igjen, men da han kom til siste grenen over bakken var han ikke så tøff lengre alikevel. Og pept sårt. Da måtte jeg løfte han ned. Litt flau tustet han bortover verandaen og jaktet på noen flygende blader. Men han har alt for lyst til å tuste rundt i røysa. Og der kommer jeg ikke til. Så for i dag så får det holde.
Nå ligger han her ved siden av meg og sover. Tror han ble sliten av dette. :-)

Georg og Vilja begynner så smått å bli venner. De løper rundt etter hverandre i stua så det tordner i veggene. Men ingen knurring eller fresing. De kan også spise sammen uten bråk. Så dette blir bedre og bedre. Lillegrå synes han er helt ok. Så lenge han ikke kommer for nærme.

016

Ingen kommentarer: