søndag 2. november 2008

Små-små skritt

Blogglisten

Små seanser i løpet av dagene. Føler ikke jeg tør å slippe dem enda, med tanke på at Vilja er nyoperert, som jeg har sagt før.

Nå virker det mer som Lillegrå ikke vil ha noe med henne å gjøre. Eller hun later i alle fall som det.
Og Vilja knurrer voldsomt når de er nærme hverandre. Ikke vet jeg.

Litt godt å spise på hver sin tallerken. Camilla holder Vilja, siden jeg tror at hvis hun springer, så vil Lillegrå springe etter. Men jeg er ikke sikker da.

Det er vanskelig å prøve å slippe Vilja i stua, for hun vil bare ned i kjelleren. Og der er jo LIllegrå. Ikke vet jeg hva som ville skjedd hvis de støtte på hverandre sånn plutselig der nede.

Men neste fight får vi vel ta når Vilja har tatt stingene tenker jeg.

021

Dette bildet ble litt dårlig, siden jeg måtte ta bilde i full fart. Ser jo ganse idyllisk ut. Men Lillegrå spiste bare litt før hun snudde og labbet inn på kjøkkenet. Vilja spiser ingenting mens det står på. Men hun fikk spise ifred på rommet etterpå da.

 

 

 

 

 

I går kveld var Vilja i buret, mens Lillegrå "sov" på puffen. Christian våknet og hadde vondt i benet, så det ble mye gråting utover kvelden, før han og Lillegrå virkelig sovnet.

001    003  

En litt skeptisk Vilja titter ut av buret.                                                 

Ingen kommentarer: